نوشته شده توسط : محمد

اردوی تیم ملی در اتریش  
اردوی تیم ملی در اتریش   
ملي پوشان فوتبال ايران بامداد امروز يکشنبه به منظور برپايي اردويي 10 روزه عازم کشور اتريش شدند. محل برپايي تمرين ملي پوشان کمپ  
 

    ملي پوشان فوتبال ايران بامداد امروز يکشنبه به منظور برپايي اردويي 10 روزه عازم کشور اتريش شدند. محل برپايي تمرين ملي پوشان کمپ "لئون هارد" اعلام شده که اعضاي تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز تمرينات خود را در اين مکان آغاز خواهند کرد.

    ملي پوشان فوتبال ايران در مدت اقامت خود در اتريش سه ديدار دوستانه را برگزار خواهند کرد که طبق برنامه و در روزهاي 23 و 26 تيرماه جاري به ترتيب برابر تيم هاي ستاره سرخ بلگرد صربستان و ام.تي.کي مجارستان قرار مي گيرند.

    اين تيم اواخر تير ماه جاري نيز به مصاف تيم صاحب نام لاتزيو مي رود تا شرايط فني ملي پوشان مورد ارزيابي دقيق تري قرار بگيرد. اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال ايران 31 تيرماه جاري به اتمام مي رسد تا ملي پوشان در اختيار تيم هاي باشگاهي خود قرار بگيرند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبال تیم ملی , ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

image حرفهای جالب کفاشیان از همه جا در مصاحبه ای متفاوت:هشت پاي معروف فقط پيش‌بيني جام جهانی را مي‌كند و نمی تواند برای ما کاری کند

 

علي كفاشيان در مورد ارزيابي‌اش از اردوي تيم ملي در اتريش و كمك آن به روند آماده‌سازي تيم ملي ايران براي حضور پرقدرت در جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: كار شروع شده و بايد ببينيم پس از مسابقات دوستانه‌اي كه به منظور هماهنگي ملي‌پوشان در اتريش برگزار مي‌‌شود، چه شرايطي پيش خواهد آمد.

وي ادامه داد: با آغاز اين اردو اميدوارم ساير مراحل آماده‌سازي تيم ملي نيز طبق برنامه انجام شود و بتوانيم ارزيابي خوبي از شرايط كلي به دست آوريم.

كفاشيان در مورد زمان اردو كه با مخالفت مسئولان تيم‌هاي ليگ برتري مواجه شد، گفت: اين زمان طبق تصميم كميته فني و پيشنهاد سرمربي تيم ملي انتخاب شد.

رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سؤال كه نظرش در اين مورد چيست، گفت: نظر من مهم نيست و زمان اردوي اتريش با توجه به برنامه‌هاي ليگ و زمان‌بندي پايان و آغاز فصل گذشته و جديد انتخاب و با تأييد كميته فني عملي شد.

كفاشيان در مورد تعامل فدراسيون و باشگاه‌ها تاكيد كرد: حاضريم تعامل با باشگاه‌ها را بيشتر كنيم و نظرات آنها را در مورد برنامه‌هاي تيم ملي جويا شويم. ليگ برتري‌ها نيز بايد در جلسات شركت كنند و نظرات‌شان را بدهند تا آن را اعمال كنيم.

وي در مورد منشوري‌هاي ليگ برتر گفت: تنها هيأت رسيدگي به اخلاق حرفه‌اي، ستاد منشوري‌‌ها است و فقط اين ستاد مي‌تواند در مورد مسايل اخلاق حرفه‌اي در حوزه فوتبال اظهار نظر كرده و بحث منشوري هاي فوتبال را حل و فصل كند.

رئيس فدراسيون فوتبال يادآور شد: مهدي تاج، به عنوان رئيس اين ستاد، مجتبي شريفي و عزيز محمدي، هيأت رئيسه و عليپور به عنوان دبير اين ستاد مشغول فعاليت هستند و بهروان، رئيس ليگ دسته اول و مسئولان فوتسال، فوتبال ساحلي،‌ بانوان و كميته داوران متناسب با موضوع وارد اين ستاد مي‌شوند و موارد مربوط به منشوري‌ها در اين كميته بررسي و اعلام مي‌شود.

وي درباره اينكه برخي تيم‌ها هنوز با مربيان مدنظرشان قرارداد امضا نكرده‌اند، عنوان كرد: مشكلي نيست و اگر تيم‌ها درباره امضاي قرارداد با مربيان مدنظرشان مشكوك هستند، پس از استعلام مي‌توانند اين كار را انجام دهند. تكليف همه روشن است و اگر مداركي هم باشد در ستاد منشورها‌ بررسي مي‌شود.

كفاشيان در پاسخ به اين سؤال كه در حال حاضر چند مربي منشوري داريم، تأكيد كرد: در جريان نيستم و مي‌توانيد اين سؤال را از تاج، رئيس ستاد منشوري‌ها سؤال كنيد اما در حال حاضر كسي محروم نيست.

وي افزود: اين ستاد تا امروز چندبار تشكيل شده است و باز هم تشكيل مي‌شود، البته مشكلي در مورد زمان آن نداريم، چراكه بررسي‌هاي كلي انجام شده و نتايج بررسي‌ها اعلام مي‌شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينكه بانك صادرات چه زمان قطعاً اسپانسر تيم‌ملي خواهد شد، گفت:‌ اسپانسر تيم ملي هنوز مشخص نيست و در هفته آينده اين موضوع نهايي خواهد شد. در حال بررسي هستيم، ‌البته تفاهم كلي صورت گرفته و اگر مشكلي پيش نيايد هفته آينده قطعي مي‌شود.


وي با اشاره به اينكه بحث مالي در اين زمينه وجود ندارد ادامه داد: بايد تفاهم كنيم و هر موقع كه اين قرارداد امضا شد مي‌توان اين بحث اسپانسر را قطعي دانست.

كفاشيان در مورد هشت پاي معروفي كه بازي‌هاي جام جهاني را به درستي پيش‌بيني كرد و در واكنش به اينكه اگر از اين هشت‌پا بخواهيم نتايج ايران در جام ملت‌هاي آسيا 2011 را پيش‌بيني كند چه اتفاقي رخ مي‌دهد؛ تأكيد كرد: اين هشت پا فقط پيش‌بيني جام جهانی را مي‌كند و فكر نمي‌كنم بتواند براي قهرماني ما در آسيا كاري كند. ما بايد روي پاي خود بايستيم و با كار و تلاش قهرماني را به دست بياوريم. ما براي گرفتن جام قهرماني در جام ملت‌ها بايد با همه توان به مصاف حريفان برويم و ما برنامه ريزي هاي لازم را در اين زمينه انجام داده‌ايم



:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبال تیم ملی , ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 21 تير 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد